lauantai 10. lokakuuta 2015

Piiitkästä aikaa ACE:lla!

Viimeisin treeni josta blogiin olen päivittänyt ACE-tunnisteen alle, on ollut helmikuussa 2013, eli olikin jo korkea aika ACE:n treeneihin palata! Tähän viimeksi kirjoittelin jo, miten ja miksi me nyt ACE:lle päädyttiin.

Mä olen ollut koko eilisen illan ja vielä tämänkin päivän ihan puulla päähän lyöty illan treeneistä! Kaikki oli vaan niiiin mieletöntä. Vaikka meidän ryhmä onkin uusi, niin toiset koirakot olivat kaikki meidän valmentajalle (Laura) ennestään tuttuja. Kuuntelin heidän keskustelujaan alussa monttu auki, Laura tuntui olevan täysin perillä mitä toisten kouluttajien treeneissä oli kukakin tehnyt ja missä mentiin. Samoin tuntui olevan hyvin perillä myös mun ja Nevan meiningeistä, eli oikeasti paneutunut siihen romaaniin, jonka hakemukseen kirjoitin. Treenien alussa vielä vähän juteltiin ja Lauralla oli heti aika kirkas ajatus siitä, mitä Nevan kanssa ruetaan tekemään (mm. sen hyppytekniikan suhteen).

Kaiken muun mahtavan lisäks jopa pohja oli huikee, ensimmäinen laatuaan Suomessa! Vaikka mun oma liikkuminen ei mitään supersulavaa olekaan, niin kyllä tuntu vaan roimasti normaalia vaivattomammalta sillä pohjalla ja noilla uusilla ihanilla kengillä <3

Mä oon todellakin vakuuttunut ja tän myötä lähtee isot pyörät pyörii Nevan edistymisen suhteen!

Tässä on vielä videolla sitä itse treeniä :P

Tämä treenipätkä oli suunniteltu sitä varten, että Laura näkisi vähän missä mennään mm. estehakuisuuden ja irtoamisen kanssa. Tuo putken jälkeinen hyppy tahtoi olla Nevalle hieman kinkkinen ja mullekin, kun olen tottunut Sodaan joka antaa tosi paljon anteeksi ja osaa, eikä ole ihan noin nopea. Ihan ekalla pätkällä meinas mulla usko loppua, mennäänkö me muka oikeesti niin monta estettä! :D


Tässä vielä pläjäys kuvia ja pari videota!

Yksi aamu oli pakko käydä pihassa räpsimässä pari kuvaa, kun en voinut vastustaa kuuraa ja aurinkoa :) Voi kun ois ollut mahis päästä metsään..





Linkalla on raju karvanlähtö, Neva vähän tehostaa vielä sitä :D



Alle viiden minuutin tulos.

Ratamestarit

Tulin viime viikonloppuna illalla lenkiltä... Linka vähän pistänyt tuulemaan.

Täytyy joku kerta treenireissun yhteydessä hakea ikeasta salpoja. Kaikki muut salvat on jo testattu ja hyödyttömiksi todettu tässä vuosien aikana.

Sitten vielä pari videota!

Silloin myrskyiltana testasin sisällä pikkulankulla vähän kontaktijuttua. Joku aivopieru kun en palkannut kuppiin kuten yleensä.

Multa pyydettiin myös videota kun Neva leikkii :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti